poniedziałek, 1 września 2014

Wrześniowe postanowienia

Ohayo!


Dziś początek roku. Gminna Inauguracja? Na co to komu. Najpierw spotkanie z wychowawcami. Tia. I znowu zmienili nam klasę. Teraz jesteśmy na samej górze. Schody parę razy dziennie? Wyzwanie przyjęte.
Potem odbyła się Msza Św. na której było masę narodu (czyt.: Chyba z 10 szkół z gminy). Powiedziałam B., żeby po Mszy wyszedł i na mnie czekał. Co jak co ale godzinnej części artystycznej to ja nie miałam zamiaru słuchać. Poszedł. Niektórzy gimnazjaliści chcą wychodzić. Nauczyciele ich łapią i sadzają z powrotem. Mi udało się wyjść, ponieważ B. wyszedł a ja "muszę go pilnować" :D



Już jutro 'pierwszy dzień' i 7h w planie. Eh. Nic co dobre nie trwa wiecznie.

Moje wrześniowe postanowienia?
(Mam nadzieję, że będzie widać dobrze)



I jeszcze kolejna akcja: Fit Foto Wyzwanie

Jeśli jesteście ciekawe, to biorę udział a zdjęcia codziennie będę publikowała tutaj: http://zszywka.pl/u/Chaotyczna_Istotka/fit-foto-wyzwanie-wrzesien-1752494.html
Na blogu dodam w każdą niedzielę z całego tygodnia.

Jak na razie to jest Dzień 1: Woda

Bilans:
Trochę za mały.

Ćwiczenia:
- 30s. wall sitting
- 60 brzuszków
- 120 przysiadów
- 300 podskoków na skakance
- 8minute legs
- MuffinTop Workout
- 10 min. Hula-hop

Na dziś tyle.

Trzymajcie się...
... I powodzenia w szkole =]

7 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że dobrze Ci pójdzie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewiele widze na zdjęciu ale napewno jest świetnie! :)
    Powinnaś dostać maila z linkiem by móc odwiedzać mojego bloga, mam nadzieje że go dostaniesz! <3
    trzymaj się kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ta motywacyjna kartka, chyba zrobię sobie taką na studia i największymi literami napiszę-ż y j.
    podziwiam za ilość ćwiczeń.. jesteś wielka, no i widzę, że też hulasz :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne postanowienia, oby udało Ci się wszystkie spełnić :) Ja dzisiaj miałam 8 h, padam na twarz.. Ja chcę już święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się pogubiłam, w której jesteś klasie? Widzę, że nasza Hana wraca do formy, zazdroszczę takiej ilości ćwiczeń. Podziwiam cię za to <3 Oby tak dalej ;)
    ~Patch

    OdpowiedzUsuń
  6. Schody w szkole akurat bardzo dobra rzecz :D Męczące, ale to dobrze. Plany bardzo dobre, mam nadzieję, że uda Ci się je wszystkie zrealizować. Trzymam kciuki, powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń