środa, 25 czerwca 2014

Słodycze jako jedyne pragnienie

Ohayo!

Mówię Wam, ale będziecie się ze mnie zaraz śmiać. Sama się śmieję z siebie. Wiecie ile wczoraj wypiłam wody w dzień? Z 500ml. xd. I dziw się człowieku, że coś nie tak, a jak się zorientowałam to była 21:(20 chyba) i wypiłam dodatkowy litr. O matulu, ale ja jestem głupia :D

Bilans
-owsianka
-cukierki :P
-100ml bulionu z rosołu

Ćwiczenia:
- 10 pompek
- 30 wiosełek
- 60 nożyc i motylków
- 70 przysiadów
- 150 brzuszków
- 300 skrętoskłonów i unoszeń
- 8 minute legs
- ćwiczenia na thin gap

Znowu sama, ale nie do końca. Pilnuję brata. Nuda trochę.

Powiem Wam, że nie ciągnie mnie do jedzenia, tylko do słodyczy taki paradoks. Pewnie zjem jeszcze jogurt, bo z samymi cukierkami daleko nie zajdę :P

Kurczę, nie mam o czym pisać, nie mogę o swoim życiu, bo nie chcę żeby powtórzyła się sytuacja z tamtego bloga.

Poszłabym pograć w piłkę. Tak dawno nie grałam. Ale nie mogę, bo brat śpi i muszę być w domu.

Trzymajcie się ciepło. Pa =]

6 komentarzy:

  1. Czasem każdemu zdarzy się wypić mniej wody. Ja np. w ogóle muszę się bardzo pilnować, żeby wypijać to 1,5 l
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O to dobrze, że później uzupełniłaś płyny:D
    Przyznam się jak na spowiedzi, że czasem potrafię nie pić wcale. Albo bardzo niewiele np szklankę kawy. Po prostu czasem tak się ma, że sie nie chce. Ot filozofia :)
    Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten numer z piciem, znam to. W dzień nie jestem wstanie wypić chociażby tych 500 ml ( i ja się dziwię, że na każdym badaniu odwodnienie wychodzi). Bilans jest ładny, nawet na te cukierki można przymrużyć oko, bo dużo ćwiczyłaś :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! A ja się pochwalę, że u mnie jest zawsze 3 l wody i 0,5 l zielonej herbatki!
    Goździk Skromny Ninja Samobójca. Pięknie brzmi.
    Nie chciało Ci się siusiu w nocy? xD
    Brawa dla bilansu, nawet jeżeli znalazły się w nim cukierki. I dla ćwiczeń. Jeżu, mi się tak nie chce. Jak ty to robisz, Super Hano?
    Miłego dnia, skarbie! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też tak mało piję i to jest złe, ale cóż zrobić? Nie chce mi się pić...
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ja to znam, miałam tak ostatnio ;D Bilans i tak masz dobry, w dodatku stale nadrabiasz ćwiczeniami. Tak trzymaj ^^

    OdpowiedzUsuń